Registracija vizitui
Klientų aptarnavimo taisyklės karantino metu
Galioja iki karantino pabaigos

Vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo, OPERA klausos centrai tęsia savo veiklą. 
Dirbdami pagal SAM nustatytas darbo saugos ir higienos reikalavimus bei siekdami užtikrinti Klientų ir darbuotojų saugumą, karantino metu nustatome šias darbo ir Klientų aptarnavimo taisykles.

VIZITUI BŪTINA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA
Registruotis galite tel. 8 700 33 700, el. p. info@operalt.lt arba internetu čia>>

1. Aptarnausime tuos Klientus, kurie:

  • per paskutines 14 d. prieš vizitą nebuvo išvykę ir negrįžo iš užsienio valstybių, esančių paveiktų šalių sąraše,
  • neturėjo kontakto su sergančiais COVID19 virusu ir nebuvo aplikose, kurios yra patvirtintos kaip galimos COVID-19 viruso židiniai,
  • neturi peršalimo ir kitų COVID19 virusui būdingų simptomų,
  • kurių vizito metu nuotoliniu būdu pamatuota temperatūra yra ne aukštesnė nei 36.9 C.

2. Į OPERA klausos centrą vienu metu priimsime tik po vieną asmenį. Lydintis žmogus laukia ne centro patalpose, o nesant galimybių – laukiamajame. 

3. Rekomenduojamas atsiskaitymas mokėjimo kortele

4. Aptarnaujančio personalo ir Klientų apsaugos užtikrinimo taisyklės:

5. Apsaugines priemones privaloma taisyklingai dėvėti viso apsilankymo metu.

6. Aptarnaujantis personalas, turintis tiesioginį kontaktą su su Klientu, privalo:

6.1. Palaikyti tinkamą patalpų higieninę būklę siekiant maksimaliai sumažinti virusų ir ligų plitimo galimybę, užtikrinti Klientų ir darbuotojų saugumą. 

6.2. Pateikti saugos klausimus norinčiam registruotis ir atėjusiams į OPERA klausos centrą dėl paslaugos suteikimo Klientui.

6.3. Atvykus Klientui visada dėvėti apsaugos priemones:

  • burną ir nosį pilnai uždengiančią kaukę-respiratorių,
  • veidą uždengiantį skydą,
  • apsaugines vienkartines pirštines,
  • švarų medicininį chalatą, dezinfekuotą aukštoje temperatūroje.

6.4. Po kiekvieno Kliento vizito dezinfekuoti rankas, darbastalių paviršius, rankenas, įrangą, naudotą klausos aparatų reguliavimui bei remontui ar atsiskaitymui už paslaugas. 

6.5. Dažnai plauti ir dezinfekuoti rankas.

7. Klientui atsisakius pateikti atsakymus, karščiuojant, esant akivaizdiems peršalimo simptomams, nesilaikant elementarių higienos normų ar nesilaikant OPERA klausos centro darbuotojų sanitarinių instrukcijų nurodymų OPERA klausos centras pasilieka teisę šio Kliento neaptarnauti.

 

Daugiau informacijos Jums suteiks OPERA klausos protezavimo specialistas konsultacijos metu.
Kreipkitės į Jums artimiausią skyrių
Atstovaujame:
© 2018 Opera klausos sprendimai. Visos teisės saugomos
Prijaukinta - Webas.lt