Registruokitės vizitui
Atsiliepimai

Mano vyras Zigmas ilgą laiką neprigirdėjo, tačiau dėl klausos bėdų ilgą laiką niekur nesikreipė – matyt, kaltas vyriškas užsispyrimas. Kai vyrui sutriko klausa, susidūrėme su įvairiausiomis problemomis – reikėjo garsiai kalbėti, dažnai kartoti. Zigmas tapo irzlus, viskuo nepatenkintas.

Pagaliau pavyko įkalbinti vyrą kreiptis į gydytojus, kurie rekomendavo klausos aparatus. Kreipėmės į OPERA klausos centrą, nes čia yra galimybė klausos aparatus išbandyti namuose dar prieš nusiperkant.

Pradėjus nešioti klausos aparatus Zigmo gyvenimas pasikeitė: vyras pradėjo daugiau šypsotis, veidas tiesiog nušvito! Ir man smagu, kad tapo daug paprasčiau bendrauti su vyru.

Birutė, Klaipėda

Esu Edvardas, profesorius emeritas. Daugelį metų dėsčiau studentams. Viena ausimi stipriau neprigirdžiu nuo vaikystės. Sirgau skarlatina ir trūko ausies būgnelis, tačiau sveikoji ausis kompensuodavo šį praradimą. Žinoma, šiek tiek jutau diskomfortą, kai žmonės kalbėdavo neprigirdinčios ausies pusėje, tuomet automatiškai atsisukdavau į juos sveikąja ausimi. Ilgainiui supratau, kad klausa suprastėjo  - konferencijų metu sėdėdamas patalpos gale ar bendraudamas su studentais jau ženkliai neprigirdėjau, todėl nusprendžiau ieškoti pagalbos.

Kaip pasirinkau „OPERA-klausos sprendimai?“ Paprastai. Tiesiog važiavau Eivenių gatve ieškodamas klausos reabilitacijos klinikos. Pravažiavau vieną – nesustojau, pamačiau antrą, naujai įsikūrusią OPERĄ. Dėmesį patraukė tvarkingas fasadas, rodantis aukštą lygį. Užėjau ir čia mane pasitiko labai simpatiškas personalas. Profesionalus bei malonus aptarnavimas paskatino rinktis būtent šią įmonę. Kaip byloja anglų patarlė „ Nesu toks turtingas, kad rinkčiausi pigų daiktą“, todėl įsigijau Šveicarijos ir Kanados gamintojų Unitron klausos aparatą. Pradžioje didelio skirtumo su ar be aparato nejutau. Reikėjo laiko priprasti, pajausti ar per giliai ar per sekliai įdėtas kalpokėlis. Ilgainiui pritrūko garso, todėl grįžau i OPERA klausos centrą reguliuoti aparato. Šiuo metu galiu teigti, kad išnyko neprigirdėjimo diskomfortas, filharmonijoje jau nebūtina rinktis pirmųjų eilių, o ir žmona tuoj pat pastebi, kai neįsidedu aparato.

Tiems, kas tik pajunta, kad neprigirdi, rekomenduoju kreiptis į medikus. Kai jau nepadeda nei medikamentai, nei procedūros, būtina įsigyti klausos aparatą. Gerą aparatą sunku išsirinkti, todėl patariu kreiptis į OPERA klausos centrą. Padės, patars, pritaikys ir maloniai aptarnaus.

 

Edvardas R., 77 m., Kaunas

Esu pensininkas. Jau prieš 8 metus pajaučiau, kad mano klausa pradėjo silpnėti. Kad kažkas netvarkoj, supratau, kai kartu su žmona žiūrint televizorių, man nuolat reikdavo pasigarsinti garsą. Taip pat bendraujant su artimaisiais ar apsiperkant parduotuvėje, iškart nesuprasdavau, ko manęs klausdavo žmonės. Man reikdavo nuolat prašyti, kad pakartotų, ką sakė. Tai tikrai sukeldavo daug nepatogumų.

Laikraštyje perskaičiau straipsnį apie klausos sutrikimą bei klausos aparatus, kurie padeda geriau girdėti. Kreipiausi į gydytoją, kuris man atliko audiogramą ir nustatė vidutinį klausos sutrikimą.  Gydytojas paaiškino, kad man galėtų padėti klausos aparatas.

Kreipiausi į OPERA klausos centrą. Klausos protezavimo specialistas Edvinas man aiškiai ir suprantamai paaiškino apie mano klausos sutrikimą, pritaikė klausos aparatą. Dabar esu labai patenkintas, kad galiu lengviau bendrauti ir girdėti garsus, nebereikia taip garsiai žiūrėti televizoriaus, puikiai susikalbu parduotuvėje ar vaistinėje.

Ar rekomenduočiau OPERA klausos centrą? Taip, žinoma!

Esu dirbantis, dirbu atomobilių servise. Dar 1988 m. pajutau, kad blogiau girdžiu, lankiausi pas gydytojus - jie man siūlė aparatus, bet aš vis nenorėjau. Metams bėgant klausa dar labiau prastėjo ir susikalbėti tapo sunkiau. Nusprendžiau įsigyti klausos aparatus, kad geriau girdėčiau.

Draugai patarė kreiptis į OPERA klausos centrą. Čia įsigijau įausinius aparatus, su kuriais jaučiuosi puikiai – nieks net neįtaria, kad aš juos nešioju. Tai pirmieji mano klausos aparatai. Esu aktyvus žmogus, daug bendraujantis, vairuojantis, medžiojantis. Anksčiau medžioklės metu negirdėdavau ateinančio žvėries, jį pamatydavau tik pačiu paskutiniu momentu. Dabar girdžiu. Puiku!

OPERA klausos centrą rekomenduoju draugams dėl gero aptarnavimo, įsiklausymo ir išaiškinimo.

Kęstutis R., 55 m., Panevėžys

Vaikystėje man buvo kairės ausies uždegimas ir trūko ausies būgnelis. Nuo to laiko girdžiu tik su dešiniąja ausimi. Laikui bėgant pradėjo silpti ir dešinioji ausis. Artimiesiems buvo sunku, nes dažnai tekdavo kartoti, ką sakė, iš kalbos „iškrisdavo“ priebalsiai, tapo sunku bendrauti. Tekdavo nuolat garsintis radiją, televiziją. Pvz., kai vyras kviesdavo pasiklausyti čiulbančios lankštingalos, bet aš jos negirdėjau, ausyse tebuvo tik „kažkur kažkas“..

Sūnaus paskatinta prieš 7 m. atlikau reikalingus tyrimus ir įsigyjau klausos aparatą.  Bėgant laikui pastebėjau, kad ir su klausos aparatu nebegirdžiu taip, kaip anksčiau. Vilniaus OPERA klausos centre pasinaudojau galimybe išbandyti klausos aparatus namuose nemokamai ir esu labai patenkinta. Dabar aš girdžiu daug garsų, kurių anksčiau paprasčiausiai negirdėdavau. Ypač džiaugiuosi, kad vėl galiu mėgautis medžių ošimu ir paukščių čiulbėjimu.

Tikrai galiu pasakyti, kad klausos aparatai – tai stebuklingas dalykas. Ir jei dar kas nors abejoja, rekomenduočiau nevargti ir geriau pataupyti ar kažko atsisakyti, bet gyvenimo kokybės atsisakyti tikrai neverta. 

Laima Š., 74 m. Vilnius

Bloga klausa skundžiuosi jau daugiau nei 30 metų. Pamažu pastebėjau, jog bendravimas su artimaisiais ir draugais tapo nebe toks, koks buvo anksčiau. Tapau uždaras, vengdavau bendravimo, pokalbių didesnėse grupėse, nebenorėdavau išeiti iš namų. Galiausiai artimiausi žmonės – žmona ir dukra – įkalbėjo mane įsigyti klausos aparatą. Tai buvo prieš 20 metų.. Deja, tas klausos aparatas visiškai netenkino mano lūkesčių, tad aš jo tiesiog nenešiojau..

Visai netikėtai radau OPERA klausos centro skelbimą žurnale apie nemokamą klausos patikrinimą bei aparatų parinkimą, todėl nusprendžiau praėjus daugiau nei 20 metų dar kartą pabandyti. Man patikrino klausą, parinko aparatus ir leido išbandyti klausos aparatus namuose. Supratau, jog klausos aparatai išties gali padėti ne tik girdėti geriau, tačiau ir grįžti į normalų, pilnavertį gyvenimą. Praėjus vos keletui mėnesių po klausos reabilitacijos pradžios pastebėjau, kad bendrauti ir kalbėtis pasidarė daug lengviau. Ir aš, ir mano artimieji esame labai laimingi.

Nuoširdžiai patariu –  sutrikus klausai neverta kentėti, bet būtina kuo anksčiau kreiptis į specialistus.

Vincas K., 86 m., Marijampolė

Daugiau informacijos Jums suteiks OPERA klausos protezavimo specialistas konsultacijos metu.
Kreipkitės į Jums artimiausią skyrių
Registracija vizitui
Svarbu
  • Nurodydami miestą, pasirinkite arčiausiai Jūsų esantį klausos centrą, į kurį atvykti Jums būtų patogiausia.
  • Nepamirškite uždėti varnelės ant taisyklių susipažinimo ir "Aš ne robotas", nes kitaip registracija nebus sėkminga.
  • Su Jumis susisieksime nurodytu telefonu per 24 val. nuo registracijos. Jei registraciją pateikiate savaitgalį ar švenčių dienomis, su Jumis susisieksime artimiausios darbo dienos metu.
Kviečiame užsiregistruoti vizitui pas OPERA klausos protezavimo specialistą.
Atkreipiame dėmesį, kad Jūs užpildėte šiuos duomenis
First name tooltip
Phone tooltip
* - privalomi laukai
Atstovaujame:
© 2018 Opera klausos sprendimai. Visos teisės saugomos
Prijaukinta - Webas.lt